• 09-08-2020, 17:40:10
    #1
    Arkadaşımın açacağı butik sayfası için yapmıştım sanırım hayatımda düşündüğüm en basit iş oldu ama gözüme hoş geldi benim. Sizin düşünceleriniz nedir ? Butik sayfasında görseniz böyle sade logoyu gözünüze hoş gelir mi ? (Belki gözünüzde logo değeri bile yoktur ama düşüncelerinizi yine söylerseniz sevinirim )
  • 09-08-2020, 17:41:01
    #2
    Eğer anlamlıysa kötü görünmüyor bence.
  • 09-08-2020, 17:41:53
    #3
    Ellerine sağlık hocam 🙂 Göze baya hoş gözüküyor 🙂
  • 09-08-2020, 17:48:57
    #4
    Bence de hoş
  • 09-08-2020, 17:51:08
    #5
    Butik sayfasının harfleri mi bu şayet bir şeyi temsil ediyor veya çağrıştırıyorsa güzel olmuş.
  • 09-08-2020, 17:51:35
    #6
    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butik sayfasının harfleri mi bu şayet bir şeyi temsil ediyor veya çağrıştırıyorsa güzel olmuş.
    el yazısıyla f yazıyor
  • 09-08-2020, 17:54:35
    #7
    Sahsen cok begendim. Sadelik seven biriyim.
  • 09-08-2020, 17:54:44
    #8
    tuny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    el yazısıyla f yazıyor
    Bende y ve f harflerini gördüm☺
  • 09-08-2020, 17:55:06
    #9
    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende y ve f harflerini gördüm☺
    f yi kurtarmışız buna da şükür hocam