• 06-08-2020, 09:16:44
    #1
    Çin'de koronavirüsün ardından "Bunya virüs" alarmı: 7 kişi hayatını kaybetti, 60 vaka tespit edildi.
  • 06-08-2020, 09:17:44
    #2
    Ölüm kurtuluştur. Ölüm olmasaydı insanlar sonunda birbirini yemek zorunda kalacaktı...
  • 06-08-2020, 09:17:46
    #3
    en az 5. haber bu yeni virüs ile ilgili koronadan bi kurtulsak sorun kalmaz bence
  • 06-08-2020, 09:19:53
    #4
    Azdan az çoktan çok gider en fazla ölürüz
  • 06-08-2020, 09:20:07
    #5
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin'de koronavirüsün ardından "Bunya virüs" alarmı: 7 kişi hayatını kaybetti, 60 vaka tespit edildi.
    Oda gelsin hocam alıştık insanın kaderinde ne yazılıysa onu yaşar
  • 06-08-2020, 09:20:50
    #6
    Kıyamet kopsada kurtulsak artık.
  • 06-08-2020, 09:21:10
    #7
    yakında çini bir kaşık suda boğacak dünya o günü bekliyorum ne pis bir millet ya ne bulsa yiyorlar.
  • 06-08-2020, 09:21:45
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kaderimizden kaçamayız, bekleyip göreceğiz. Sanki hiç bir sorun yokmuşçasına çalışmaya, çabalamaya devam...
  • 06-08-2020, 09:24:37
    #9
    paylaşmadan önce haberi bir okusaydınız keşke virüs kene ısırığı ile bulaşıyor yani bizim ülkedeki KKKA gibi