• 03-08-2020, 02:50:31
    #1
    Merhaba ay sonu gibi yola cıkmayı düşünüyorum da 1.6 benzin 120 beygir ile yola çıkılır mı 130 km hızda devir 3.5 da toplamda 2400 KM yol gideceğim geri dönüş de 2400 yaklaşık 5bin km yol yapacağım 1 ay icinde
  • 03-08-2020, 02:51:36
    #2
    Çıkılır.
  • 03-08-2020, 02:53:05
    #3
    Lordking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkılır.
    Araba dayanır mı acaba hocam ne gibi bakım yapayım çıkmadan önce
  • 03-08-2020, 02:53:37
    #4
    Çıkarsiniz hocam araciniz bakimlk ve saglikloysa soeun yasatmaz
  • 03-08-2020, 02:53:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba dayanır mı acaba hocam ne gibi bakım yapayım çıkmadan önce
    Araç eski mi ?
  • 03-08-2020, 02:54:20
    #6
    ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç eski mi ?
    2010 peogeot 207 150 binde
  • 03-08-2020, 02:57:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2010 peogeot 207 150 binde
    Aracın bakımlarını zamanında yaptırdıysanız ve aracı siz bizden daha iyi bildiğiniz için buradaki yorumlara göre yola çıkılıp çıkılmayacağına karar vermek yerine kendinizin karar vermesini öneirirm. Çünkü biz aracınızı sizden iyi bilemeyiz.
  • 03-08-2020, 02:57:13
    #8
    Belki sorun yasatabilir yola çikmadan önce bi kontrol ettirin.yagıni suyunu istepneniz mutlaka olsun.ama bi baktirmanin faydasi olur.Yeni Model Olsa Gerek Yok derdim ama hem km fazla hemde 2010 model araç
  • 03-08-2020, 02:57:26
    #9
    Aracınızın bakımlarını düzgün ve sorunsuz bir şekilde yaparsanız kaliteli bir şekilde, ben bir sorun yaratacağını düşünmüyorum. Tabi arabanızı en iyi tanıyan sizsiniz , bir problemi sıkıntısı vb durumları varmıdır.