benim gibi temiz insan var mı ?
72
●1.919
- 01-08-2020, 22:35:30sigara ve alkol kullanmayıp benim gibi temiz insan varmı diye başlık atarsan kullansan daha iyi sayın hocam. öyle benim gibiler..demek pek de yakışık almayan cümlelerdir insanlıkta. tamam pek kullanmıyoruz ama tutup da başlık atmıyoruz bu konu hakkında. benim gibi temiz insan.... hey gidi hey
- 01-08-2020, 22:57:26Yaş 41 hayatımda yanan sigarayı elime almadım. Çocukken anneme babama bir paket sigara almadım.
Alkol senede en fazla 2-3 gün en fazla 2-3 kadehtir. 20 senedir hiç sarhoş olmadım.
Sadece içmeye değecek bir ortam görürsem içerim. Kumar bahis oynamam.
Ama sigara alkol kullanmadığım için temiz bir insan olduğumu da düşünmem.