• 01-08-2020, 22:32:37
    #46
    Sigara da var, alkol de. Duble pisim.
  • 01-08-2020, 22:35:30
    #47
    sigara ve alkol kullanmayıp benim gibi temiz insan varmı diye başlık atarsan kullansan daha iyi sayın hocam. öyle benim gibiler..demek pek de yakışık almayan cümlelerdir insanlıkta. tamam pek kullanmıyoruz ama tutup da başlık atmıyoruz bu konu hakkında. benim gibi temiz insan.... hey gidi hey
  • 01-08-2020, 22:35:28
    #48
    Ne sigara ne içki ağzıma koymadım k...mar asla oynamadım evden işe işten eve
  • 01-08-2020, 22:36:12
    #49
    Sigara Alkol kullanıyorum, ama yeni duştan çıktım buga girdim acaba temizmiyim 🤨
  • 01-08-2020, 22:50:38
    #50
    Şu yeni üyelere bir zahmet çözüm bulun. Adam sigara, alkol almıyorum diye kendini önemli ve temiz zannediyor. r10 böyle değildi.
  • 01-08-2020, 22:54:19
    #51
    Bende kullanmadım allah'a şükür
  • 01-08-2020, 22:57:26
    #52
    Yaş 41 hayatımda yanan sigarayı elime almadım. Çocukken anneme babama bir paket sigara almadım.
    Alkol senede en fazla 2-3 gün en fazla 2-3 kadehtir. 20 senedir hiç sarhoş olmadım.
    Sadece içmeye değecek bir ortam görürsem içerim. Kumar bahis oynamam.
    Ama sigara alkol kullanmadığım için temiz bir insan olduğumu da düşünmem.
  • 01-08-2020, 23:00:45
    #53
    Sigara hiç içmedim alkol ise her gün en az bir bira içerim 😁
  • 01-08-2020, 23:05:40
    #54
    gel takayım madalyanı