Trabzonspor'dan hisse senedi nasıl alabilirim? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Trabzonspor'dan hisse senedi nasıl alabilirim?
12
●
260
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Trabzonspor'dan hisse senedi nasıl alabilirim?
1
2
01-08-2020, 15:38:39
#10
deffydark
isk024 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yatırım diyin hocam.
Burası da böyle hocam
01-08-2020, 15:39:39
#11
isk024
İşbankasında bir vadesiz hesabınızın olması lazım. Ondan sonra yatırım hesabı açabilirsiniz.
01-08-2020, 15:45:26
#12
deffydark
isk024 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşbankasında bir vadesiz hesabınızın olması lazım. Ondan sonra yatırım hesabı açabilirsiniz.
Hocam burdan sonrası ne olucak, trabzonspor u bulamadım, ya da herhangi bir takımı :=
01-08-2020, 15:49:35
#13
deffydark
yatırım fonundan bakıyırmuşum hisse senedinden bakmam gerekiyormuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler