• 31-07-2020, 23:15:32
    #1
    Bugün tüm haber sitelerinde bu haber vardı. İkinci dalga resmen başladı. İngiltere bugün itibariyle normalleşme sürecini durdurduğunu açıkladı.
    Neredeyse tüm ülkelerde vaka sayısı 3000 ila 50000 arasında değişirken, Türkiye'de neredeyse 1 aydır otomatiğe bağlanmış gibi 900 olması açıkçası beni hiç tatmin etmiyor.

    İlk etapta sağlık bakanlığı verilerine çok inanan biriydim ama artık çok şaşırıyorum.
    Bir yerde bir gariplik var..

    Memleketimde hastanelerde yer kalmamış. Daha bugün bir çoğu ile konuştum. Korona olmayan kimse yok. İnanın en az 15 kişiyi aradım. 10 tanesi hastanede. Bir kaçı yeni taburcu olmuş.

    Bu nasıl iş anlamadım.

    Son 3 günde Bodrum'a 300 bin araç giriş yapmış. Resmi açıklama böyle.
    Ben İstanbul'da yaşıyorum.
    Kendi mahalleme bakıyorum. Neredeyse artık maske takan yok.

    1 ay sonra okullar açılacak. Nasıl olacak böyle?
  • 31-07-2020, 23:17:06
    #2
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    aşırı haklısınız
    son sorunuza yanıt bulunursa diye burdayım
  • 31-07-2020, 23:17:18
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün tüm haber sitelerinde bu haber vardı. İkinci dalga resmen başladı. İngiltere bugün itibariyle normalleşme sürecini durdurduğunu açıkladı.
    Neredeyse tüm ülkelerde vaka sayısı 3000 ila 50000 arasında değişirken, Türkiye'de neredeyse 1 aydır otomatiğe bağlanmış gibi 900 olması açıkçası beni hiç tatmin etmiyor.

    İlk etapta sağlık bakanlığı verilerine çok inanan biriydim ama artık çok şaşırıyorum.
    Bir yerde bir gariplik var..

    Memleketimde hastanelerde yer kalmamış. Daha bugün bir çoğu ile konuştum. Korona olmayan kimse yok. İnanın en az 15 kişiyi aradım. 10 tanesi hastanede. Bir kaçı yeni taburcu olmuş.

    Bu nasıl iş anlamadım.

    Son 3 günde Bodrum'a 300 bin araç giriş yapmış. Resmi açıklama böyle.
    Ben İstanbul'da yaşıyorum.
    Kendi mahalleme bakıyorum. Neredeyse artık maske takan yok.

    1 ay sonra okullar açılacak. Nasıl olacak böyle?
    Burada da (Adıyaman)hastanede yer kalmadı diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum
  • 31-07-2020, 23:17:19
    #4
    güneydoğu koronadan kırılıyor şuan, benim hemen hemen tüm akrabalarım kapmış durumda şuan
  • 31-07-2020, 23:18:00
    #5
    Kategori Moderatörü
    Okullar açılmaz asıl vaka 3 5 gün sonra.
  • 31-07-2020, 23:18:06
    #6
    Şşşt sus turist gelmeyecek zındık (!)
  • 31-07-2020, 23:19:07
    #7
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün tüm haber sitelerinde bu haber vardı. İkinci dalga resmen başladı. İngiltere bugün itibariyle normalleşme sürecini durdurduğunu açıkladı.
    Neredeyse tüm ülkelerde vaka sayısı 3000 ila 50000 arasında değişirken, Türkiye'de neredeyse 1 aydır otomatiğe bağlanmış gibi 900 olması açıkçası beni hiç tatmin etmiyor.

    İlk etapta sağlık bakanlığı verilerine çok inanan biriydim ama artık çok şaşırıyorum.
    Bir yerde bir gariplik var..

    Memleketimde hastanelerde yer kalmamış. Daha bugün bir çoğu ile konuştum. Korona olmayan kimse yok. İnanın en az 15 kişiyi aradım. 10 tanesi hastanede. Bir kaçı yeni taburcu olmuş.

    Bu nasıl iş anlamadım.

    Son 3 günde Bodrum'a 300 bin araç giriş yapmış. Resmi açıklama böyle.
    Ben İstanbul'da yaşıyorum.
    Kendi mahalleme bakıyorum. Neredeyse artık maske takan yok.

    1 ay sonra okullar açılacak. Nasıl olacak böyle?
    hocam sözde okulları falan 15 kişiye falan bölücekler 40saat olan hafta 20 saat olucak falan bunlar hep laf kolay değil yapmak bunları + kimse nedense virüsü takmıyor instagrama bi giriyorum tüm arkadaşlarım denizde sahilde havuzda anlamıyorum insanları
  • 31-07-2020, 23:19:12
    #8
    Clear Conscience. ツ
    Takipteyim
  • 31-07-2020, 23:19:25
    #9
    Ben son 5 yıldır verilen hiç bir veriye inanmıyorum, gülünç geliyor çünkü. Normal yaşamı durdurmaya yetebilecek bir ekonomi kalmadı maalesef.