
Tabii ki bu bir iddia.Neyse asıl konu bu arkadaş forumda bir kredi kartı dolandırıcısı oldugunu belirtiyor, üstüne bu üyeyle konuştugunu söylüyor ama ifşa etmeyeceğim diyor. R10'da ne zamandan beri dolandırıcılar diğer üyeler tarafından korunur hale geldi?
Moderatörler konuyu nasıl değerlendirir bilmem ancak benim fikrim; Üye konuşma kayıtlarını modaratörlere atmalı bu üye tabiiböyle bir şey varsa ifşa edilmeli ve banlanmalı. Ha oldu da bu üyeyi arkadaş korumakta ısrar ediyorsa banlanmalı.
