• 30-07-2020, 20:54:15
    #1
    Bayramın en güzel yanlarından biri köye kaçış ve gün batımı yolculuğu 😊 cümleten iyi bayramlar 🖐️

    Denizli - Ankara yolu


  • 30-07-2020, 20:55:19
    #2
    İyi yolculuklar hocam
  • 30-07-2020, 20:57:05
    #3
    Hayırlı bayramlar hocam, özgürlüğe sürüş bu olsa gerek
  • 30-07-2020, 21:08:54
    #4
    Meslek gereği bmw 1200 gs kullanıyoruz motosiklet kesinlikle bambaşka bir şey. Tutkusu vs hepsi ayrı. Ankaraya gidiyorsunuz sanırım ancak Ankara da pek motosiklet kültürü yok.
  • 30-07-2020, 21:18:50
    #5
    şu motosiklet olayına çok heves ettim son aylarda.. İnşallah alabilirim bir tane.
  • 30-07-2020, 21:30:09
    #6
    Tozbulutu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meslek gereği bmw 1200 gs kullanıyoruz motosiklet kesinlikle bambaşka bir şey. Tutkusu vs hepsi ayrı. Ankaraya gidiyorsunuz sanırım ancak Ankara da pek motosiklet kültürü yok.
    Egis'temi çalışıyorsunuz?
  • 30-07-2020, 22:08:55
    #7
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egis'temi çalışıyorsunuz?
    Yok hocam polis memuruyum yunuslarda.