Meslek gereği bmw 1200 gs kullanıyoruz motosiklet kesinlikle bambaşka bir şey. Tutkusu vs hepsi ayrı. Ankaraya gidiyorsunuz sanırım ancak Ankara da pek motosiklet kültürü yok.