• 29-07-2020, 09:26:52
    #1
    Dün gece 3 sularında alkollü araç kullanımından ceza yazan trafik polisi buralarda mı, r10 ve wmaracı nicklerimi sormuştunuz
  • 29-07-2020, 09:27:48
    #2
    daha akıllanmamışın
  • 29-07-2020, 09:28:34
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha akıllanmamışın
    Çok iyi samimi bir ekipti ya, bir iş konuşmuştuk yardımcı olmak için arıyorum
  • 29-07-2020, 09:29:12
    #4
    Olay nasıl r10 nick isteme durumuna geldi
  • 29-07-2020, 09:32:28
    #5
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay nasıl r10 nick isteme durumuna geldi
    Cezayı yazdılar sonrasında konuşurken mesleğimi sordular sosyal medya uzmanıyım dediğimde direk r10 nickimi sordu
  • 29-07-2020, 09:32:54
    #6
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay nasıl r10 nick isteme durumuna geldi
    Alkolden ceza yemesinden anlayabilirsiniz 😃
  • 29-07-2020, 09:43:43
    #7
    Ama kafamız nasıl güzel
  • 29-07-2020, 09:43:56
    #8
    İlginç