Pudra wax kullanan var mi? Onerir misiniz
8
●93
- 26-07-2020, 00:56:52Normallerdem hangisini oneriyorsun? Saç yaparken hangi urunleri nkullaniyorsun??clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2020, 00:58:25Her türlü toni guy öneririm Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2020, 00:58:31Ne oneirrsiniz hocam peki?selcukcetiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tony guy styling pitty kullaniyorum hocam zaten memnunum yilardir ayni urundeyim baska varmiclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-07-2020, 01:00:21Üyeliği durdurulduhocam dalga geçmiyorum, Lisede jöle biryantin yasaktı limona alıştım. 6 sene kullandım limon suyu istediğim şekli verdiğim gibi saçlarım daha canlı oldu dökülme yok yaş 30Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2020, 01:04:36Sözde lüks bir kuaförde denedim hatta 60₺ gibi bir fiyattan satmaya kalkışmıştı almamıştım o gün saçımı maf etmişti hem çok sert hemde denildiği gibi kepek yapıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. 5₺ jöle sür daha iyi hocam.