• 26-07-2020, 00:54:47
    #1
    Pudra wax iyi mi arkadaşlar? Saç döker mi bu tur waxlar?? Oneriyor musunuz
  • 26-07-2020, 00:55:54
    #2
    Kullanıyorum 5 kuruş etmez hocam saçı taş gibi yapıyor kepek yapıyor normal wax alın bugün bitirdim kutumu pudranın normal wax alacağım
  • 26-07-2020, 00:56:52
    #3
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyorum 5 kuruş etmez hocam saçı taş gibi yapıyor kepek yapıyor normal wax alın bugün bitirdim kutumu pudranın normal wax alacağım
    Normallerdem hangisini oneriyorsun? Saç yaparken hangi urunleri nkullaniyorsun??
  • 26-07-2020, 00:57:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam uzak durun, saç döker artı çok kötü.
  • 26-07-2020, 00:58:25
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normallerdem hangisini oneriyorsun? Saç yaparken hangi urunleri nkullaniyorsun??
    Her türlü toni guy ​öneririm ​​​
  • 26-07-2020, 00:58:31
    #6
    selcukcetiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uzak durun, saç döker artı çok kötü.
    Ne oneirrsiniz hocam peki?



    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü toni guy ​öneririm ​​​
    Tony guy styling pitty kullaniyorum hocam zaten memnunum yilardir ayni urundeyim baska varmi
  • 26-07-2020, 01:00:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oneirrsiniz hocam peki?





    Tony guy styling pitty kullaniyorum hocam zaten memnunum yilardir ayni urundeyim baska varmi
    hocam dalga geçmiyorum, Lisede jöle biryantin yasaktı limona alıştım. 6 sene kullandım limon suyu istediğim şekli verdiğim gibi saçlarım daha canlı oldu dökülme yok yaş 30
  • 26-07-2020, 01:00:31
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oneirrsiniz hocam peki?





    Tony guy styling pitty kullaniyorum hocam zaten memnunum yilardir ayni urundeyim baska varmi
    Osis+ hocam
  • 26-07-2020, 01:04:36
    #9
    Sözde lüks bir kuaförde denedim hatta 60₺ gibi bir fiyattan satmaya kalkışmıştı almamıştım o gün saçımı maf etmişti hem çok sert hemde denildiği gibi kepek yapıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. 5₺ jöle sür daha iyi hocam.