
Tam 3 aydır pandemiden ses yok süreç devam ediyor!
3
●217
- 23-07-2020, 00:06:45Neyin süreci onu anlamış değilim. Bu bir haksa ev arkadaşım neden faydalanamıyor garip sessiz sedasız çocuk onunda sesini çıkaracağı yok vur enseye al ekmeği ağzından o denli saf birisi. Üzülüyorum koca devlet 1000 tl için 3 aydır neyin sürecini devam ettiriyor ? Hadi annem aldı diye bana vermediler eyvallah dedim ama bu çocuğa yazık ihtiyacıda var 2 hafta olmadı annesinide kaybetti kardeşi v.s yok akrabaların kendisine hayrı yok. Yazık çok yazık....

- 23-07-2020, 00:11:15Adalet terazisi şaşmış sanırım...eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle