• 23-07-2020, 00:06:45
    #1
    Neyin süreci onu anlamış değilim. Bu bir haksa ev arkadaşım neden faydalanamıyor garip sessiz sedasız çocuk onunda sesini çıkaracağı yok vur enseye al ekmeği ağzından o denli saf birisi. Üzülüyorum koca devlet 1000 tl için 3 aydır neyin sürecini devam ettiriyor ? Hadi annem aldı diye bana vermediler eyvallah dedim ama bu çocuğa yazık ihtiyacıda var 2 hafta olmadı annesinide kaybetti kardeşi v.s yok akrabaların kendisine hayrı yok. Yazık çok yazık....


  • 23-07-2020, 00:09:52
    #2
    Sürec devam edenlere bildigim kadari cikmiyor hocam red vermis sanirim + benim tanidigim arkadas var durumu iyi evi var ona cikti.
  • 23-07-2020, 00:11:15
    #3
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürec devam edenlere bildigim kadari cikmiyor hocam red vermis sanirim + benim tanidigim arkadas var durumu iyi evi var ona cikti.
    Adalet terazisi şaşmış sanırım...
    • eSir
    eSir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-07-2020, 00:16:14
    #4
    144 ü arayip bilgi alabilirsiniz, bende de öyleydi red almışım.