• 22-07-2020, 23:43:05
    #1
    Bana kalırsa, çikolata+karamel+muz kombinasyonunu hiçbir dondurma kombinasyonuna değişemem. Sizce ne?
  • 22-07-2020, 23:44:39
    #2
    takip
    kavun vişne limon
  • 22-07-2020, 23:46:19
    #3
    Vişne + limon. Dondurmada ekşiciyiz.
  • 22-07-2020, 23:47:10
    #4
    sadece limon
  • 22-07-2020, 23:47:35
    #5
    Platin üye
    vişne limon ( açık dondurma pek yemem olursada mado olabilir)

    Antep fıstıklı sade
  • 22-07-2020, 23:48:16
    #6
    Vişne + Vişne ha birde yanına Vişne çok iyi gidiyor. Tavsiye ederim.
  • 22-07-2020, 23:54:56
    #7
    Biraz ekşi severim.

    Kivi, Böğürtlen ve çilek
  • 23-07-2020, 00:00:50
    #8
    Karadut + limon bu ikisi ekşiliği ile ağzıma bayram ettiriyor. Buna ek olarak italyan karameli üçlemesini hiçbir şeye değişmem. Ağır gelirse azıcık da vanilya.
  • 23-07-2020, 00:39:05
    #9
    böğürtlen - limon