• 22-07-2020, 13:58:53
    #1
    Vodafone faturalı hattım taahüttü otomatik yenilenmiş uygulamadan bakınca 2 gün sonra görünüyor başka operatöre taşırsam cayma bedeli çıkarmı ?
  • 22-07-2020, 14:03:12
    #2
    Müşteri hizmetlerini arayıp benim onayım olmadan nasıl tahütümü yeniliyorsunuz diye söyle daha yeni olduğu için normalde fazla çıkmaz ama senin onayın olmadan tahütü uzatmalar diye biliyorum
  • 22-07-2020, 14:26:20
    #3
    1 + 1 yıllık yapılıyor. 1 yılın sonunda cayma bedeli ödemeden çıkabiliyorsun. Çıkmak istemessen otamatik yeniliyor.