• 21-07-2020, 01:05:00
    #19
    pantolonumun içine bakar bakar mutlu olurdum. Nede olsa dünyayı yöneten en önemli silahı taşıyorum
  • 21-07-2020, 01:07:38
    #20
    ben de bu şans varken r*gl dönemine denk gelirdim
  • 21-07-2020, 01:08:15
    #21
    Bende İnstagram'da hesap açıp satardım. Yayın açardım vb..
  • 21-07-2020, 01:10:02
    #22
    Makale işi o kadar mantıklı ki 😂
  • 21-07-2020, 01:12:12
    #23
    Herşey güzel hoşta bu tarz konular ahlâk dışına çıkmasa keşke birde.
  • 21-07-2020, 01:13:54
    #24
    ne demişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar renkli gözün olsun
  • 21-07-2020, 01:14:05
    #25
    Nede çok arzulayan varmış vay anasını.
  • 21-07-2020, 01:25:48
    #26
    Üyeliği durduruldu
    İşte erkekler neden kadın değil. Bu yüzden
  • 21-07-2020, 01:34:48
    #27
    Sürenin dolmasını beklerim