• 18-07-2020, 12:44:47
    #1
    Merhaba, instagramda tanışıp, sevgili olan felan var mı? ve ya evlenen?
    Sanırım ben eski kafalıyım biraz, hep reelde tanışıyorum. İnstagramda tanışmak için mesaj atsam dahi mesajına bakmıyorlar😅 Reelde tanışmak daha basit gibi.. Siz ne düşünüyorsunuz bıu konuda?

    Not : burası off-topic kategorisi, bekçilik, güvenlik korumalıgı, forum gardiyanlıgı vs yapmayın.. off-topic kategorisi.
  • 18-07-2020, 12:46:02
    #2
    reel iyidir
  • 18-07-2020, 12:46:06
    #3
    Var ben
  • 18-07-2020, 12:46:18
    #4
    Sanat?
  • 18-07-2020, 12:46:19
    #5
    no comment
  • 18-07-2020, 12:49:49
    #6
    realde tanışabiliyorsunuz bence bir problem yok genelde ins tercih edenlerden real de çekindikleri ve cesaret edemeklerni içindir.
  • 18-07-2020, 12:50:07
    #7
    Reel iyidir. Instagramda aranan tiplerle karşılaşırsınız
  • 18-07-2020, 12:50:12
    #8
    Bu yorumum senin için degil sadece ama böyle instagrama arabalı-tekneli-ortam yerleri sahil bira tarzi şeyler atmazsan zor ha belki hepsi sende vardir keyfin atmak istemez ama gene de biraz paranin oldugunu hissetirceksin ki cevap alasın