• 16-07-2020, 08:42:08
    #1
    Çok dikkatli araba sürerim (bu kanıya ben değil aracıma binen kişiler karar verdi )

    Hız yapmam pek mahalle aralarında.

    3 kere kaza atlattım.

    1- Çayırova Fatih Caddesi var (bilen vardır ) oradan geçiyorum yolun kenarından hiç bakmadan bir tane şahin atladı direksiyonu kırdım ama yol dardı sol tekeri kaldırıma sürttüm büyük bir şey olmadan atlattım.

    2- Yakıt almak için Opet'e girdim arabayı çektim pos için içeri girdim (markete) bir ses duydum bir baktım yaşlı bir amca geri geri gelirken benim aracın sol önüne vurmuş gittim baktım bir şey yok neyse amca olur dedim kazadır geçtim.

    3- Yoldayım yine mahalle arasında sağ tarafta kaldırımda bir kadın oturuyor adam da ona bakacağım diye direksiyonu kırdı üzerime bende kırdım direksiyonu kaldırıma çıktım.

    Yıllardır araba sürerim bu silsile hiç bu kadar peş peşe olmamıştı.

    Bugün kaza yapmazsam daha da yapmam
  • 16-07-2020, 08:43:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bugün arabayı bırakın hocam
  • 16-07-2020, 08:44:08
    #3
    Aman hocam kendinize dikkat edin
  • 16-07-2020, 08:44:37
    #4
    Bunkar hepsi buguün mü oldu?
  • 16-07-2020, 08:44:34
    #5
    Gusul abdestinin önemi sanırım 😇 Şaka maka bir yana
    Allah kazadan beladan korusun kardeşim
  • 16-07-2020, 08:45:56
    #6
    Bir lunaparka gidip çarpışan otoya bin. Üstündeki tersliği bırak orda bence
  • 16-07-2020, 08:46:26
    #7
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunkar hepsi buguün mü oldu?
    Maalesef evet
  • 16-07-2020, 08:48:15
    #8
    Yok artık sayın seyircilr verilmiş sadakan varmış desene
  • 16-07-2020, 08:48:34
    #9
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dikkatli araba sürerim (bu kanıya ben değil aracıma binen kişiler karar verdi )

    Hız yapmam pek mahalle aralarında.

    3 kere kaza atlattım.

    1- Çayırova Fatih Caddesi var (bilen vardır ) oradan geçiyorum yolun kenarından hiç bakmadan bir tane şahin atladı direksiyonu kırdım ama yol dardı sol tekeri kaldırıma sürttüm büyük bir şey olmadan atlattım.

    2- Yakıt almak için Opet'e girdim arabayı çektim pos için içeri girdim (markete) bir ses duydum bir baktım yaşlı bir amca geri geri gelirken benim aracın sol önüne vurmuş gittim baktım bir şey yok neyse amca olur dedim kazadır geçtim.

    3- Yoldayım yine mahalle arasında sağ tarafta kaldırımda bir kadın oturuyor adam da ona bakacağım diye direksiyonu kırdı üzerime bende kırdım direksiyonu kaldırıma çıktım.

    Yıllardır araba sürerim bu silsile hiç bu kadar peş peşe olmamıştı.

    Bugün kaza yapmazsam daha da yapmam
    Aynı şey 2 gün önce benimde başıma geldi çok şükür kazasız belasız atlattım.
    İnşallah sende kazasız belasız atlatırsın biraz daha dikkat et bugün.