)Hız yapmam pek mahalle aralarında.
3 kere kaza atlattım.
1- Çayırova Fatih Caddesi var (bilen vardır
) oradan geçiyorum yolun kenarından hiç bakmadan bir tane şahin atladı direksiyonu kırdım ama yol dardı sol tekeri kaldırıma sürttüm büyük bir şey olmadan atlattım.2- Yakıt almak için Opet'e girdim arabayı çektim pos için içeri girdim (markete) bir ses duydum bir baktım yaşlı bir amca geri geri gelirken benim aracın sol önüne vurmuş gittim baktım bir şey yok neyse amca olur dedim kazadır geçtim.
3- Yoldayım yine mahalle arasında sağ tarafta kaldırımda bir kadın oturuyor adam da ona bakacağım diye direksiyonu kırdı üzerime bende kırdım direksiyonu kaldırıma çıktım.
Yıllardır araba sürerim bu silsile hiç bu kadar peş peşe olmamıştı.
Bugün kaza yapmazsam daha da yapmam