• 15-07-2020, 19:42:31
    #10
    Valla iyi bikaç gecedir rahatla uyuyoruz soğuğun gözünü seveyim, vıcık vıcık sıcak en sevmediğim hava.
  • 15-07-2020, 19:48:43
    #11
    Aşağıdan yukarıdan “the end of the road is seen”
  • 15-07-2020, 19:52:46
    #12
    yaprak kıpırdamıyor hocam
  • 15-07-2020, 20:11:05
    #13
    Ben Adana'da yaşıyorum. Kendimi bildim bileli böyle serin yaz görmedim. Serin derken Adana'ya göre serin. Normalde gecesi bile yanardı. Çok ilginç..