Biz Güney Yarım Küre'de miyiz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biz Güney Yarım Küre'de miyiz?
12
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Biz Güney Yarım Küre'de miyiz?
1
2
15-07-2020, 19:42:31
#10
Kaiser
Valla iyi bikaç gecedir rahatla uyuyoruz soğuğun gözünü seveyim, vıcık vıcık sıcak en sevmediğim hava.
15-07-2020, 19:48:43
#11
Misafir
Aşağıdan yukarıdan the end of the road is seen
15-07-2020, 19:52:46
#12
MertcanK
yaprak kıpırdamıyor hocam
15-07-2020, 20:11:05
#13
ravenol
Ben Adana'da yaşıyorum. Kendimi bildim bileli böyle serin yaz görmedim. Serin derken Adana'ya göre serin. Normalde gecesi bile yanardı. Çok ilginç..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler