Merhaba arkadaşlar bir konuda sizlerden yardım ve bağış için istekte bulunacağım.
İstanbulda olan bir bebeğin yardımınıza ihtiyacı var bebek 6 aylık annesi ve babası ayrı ikinci amiliyatını olmaya götürdüler kalp pili ile yaşıyor ailen madi sıkıntısı olduğu için R10ailesinden bağış toplama kararı aldım anju oldu ve kalp amiliyatı için bekliyorlar otel masrafları bebeğin kişisel ihtiyaçları amiliyatan sonra alınması gereken ilaç var beli kısmını devlet karşılıyormuş ve yeme içme masrafları fazla yazamadım şu aralar çalıştığım için R10 fazla giremiyorum kanıt isteyen kişilere hastane resimleri belgeler gönderilir bağış yapacak tüm herkeze şimdiden teşemür ederim r10 girmedim için whatsapp 05458530302 bana ulaşa bilirsiniz r10 daki mesajlara geç cevap verebilirim ayrıca yazım hataları içinde özür dilerim
6 Aylık Kalp Hastası Bebek
0
●91