• 14-07-2020, 14:47:13
    #1
    • constantine38
    • MainBilisim
    • Pipocu
    constantine38, MainBilisim, Pipocu ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 14-07-2020, 14:48:09
    #2
    Sus zındık fetöcü hain seni (!)
  • 14-07-2020, 14:48:36
    #3
    El arabamız var
  • 14-07-2020, 14:49:23
    #4
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    El arabamız var
    benimde oyuncak arabam var daha uyguna aldım tavsiye ederim fazla yakmıyor
  • 14-07-2020, 14:50:31
    #5
    Dostum trafige çıkta bir bak
  • 14-07-2020, 14:50:38
    #6
    Bence az bile vergi var, daha hard lazım
  • 14-07-2020, 14:50:55
    #7
    Konu dışı olacak ama Bence parası olanda alamamalı, toplu taşıma sistemleri(elektrikli) yaygınlaştırılmalı, doğa ve dünyanın durumu düşünüldüğünde kişisel araç edinme hakkı kalkmalı
  • 14-07-2020, 14:50:55
    #8
    yerli uretim geliyor az sabredelim. onda daha guzel bindiricekler ) artik azla yetinemiyorum sahsen ben
  • 14-07-2020, 14:51:23
    #9
    Bu ekonomik çöküntü de bisiklet alabiliyorsanız buna dua edin! Bu arada bazı kesim var madem ekonomik sıkıntı var bu kadar insanın nasıl arabası oluyor diyor. Zengin hep zengindi daha zengin oldu, fakir daha fakir oldu cevabı bu. Çünkü, paşalar zenginleri beslemekten fakirlere sırayı getiremedi!