• 08-07-2020, 01:48:58
    #10
    samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Galaxy S7 telefonum vardı suya dayanıklı bir cihaz havuza sokuyo adamlar, sim girişi bozulmuştu garantiye gönderip tamir ettirdim. Fakat ben tamiri çok iyi yaptıklarını bir daha havuza soksam problem olmaz diye düşünüyorum havuza girdim su kaçırdı alttaki menü ve geri tuşu kendi kendine basıyordu cihaz rootluydu. Gönderdim garantiye 1718tl fiyat çektiler sıvı temasından (cihazı 2.el 1700tlye almıştım tertemizdi) reddettim tamir teklifini, cihazı geri yolladılar bana ve tamir olmuştu peki nasıl ? Teknik servis telefonun içini açınca belirgin sıvı teması olan kısımları silip temizlediler e ortada tuşlara dokunan bir sıvı durumu da kalmadı, herhangi bir anakart yanması vsvs olayı da olmadı cihazı bu şekilde beleşe tamir ettirmiştim

    Siz bunu düşünerek mi göndermiştiniz
  • 08-07-2020, 01:57:27
    #11
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bunu düşünerek mi göndermiştiniz
    Hayır hocam 1718 i duyunca delirdim gönderin dedim, kargo yoldayken aklıma geldi aynen şöyleyim; *** Samet bu adamlar telefonun içini açtı su damlacığı olan kısımları temizlemiştir dedim bi gülme tuttu ama bir yandan da diyorum ya problem büyükse, heyecanla kargonun gelmesini bekledim baktım benim ilçeme girmiş kargo. Dağıtıma çıkmasını bekleyemedim hemen gittim şubeden aldım veeee tertemiz