• 07-07-2020, 19:14:39
    #1
    Merhaba, 18 olmama 2 ay var. Şehirlerarası otobüs seyahati yapabiliyor muyum ? Bilgisi olan var mı ?
  • 07-07-2020, 19:15:53
    #2
    bysocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, 18 olmama 2 ay var. şehirlerarası otobüs seyahati yapabiliyor muyum ? Bilgisi olan var mı ?
    hayir
  • 07-07-2020, 19:43:43
    #3
    Normalde izin belgesi ile yapabiliyorsunuz ama Corona yüzünden bir şey değişmiş midir bilmiyorum.