Şehirlerarası Seyahat Hakkında Sorum Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şehirlerarası Seyahat Hakkında Sorum Var
2
●
87
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şehirlerarası Seyahat Hakkında Sorum Var
07-07-2020, 19:14:39
#1
BySocial
Merhaba, 18 olmama 2 ay var. Şehirlerarası otobüs seyahati yapabiliyor muyum ? Bilgisi olan var mı ?
07-07-2020, 19:15:53
#2
SonGazi
bysocial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba, 18 olmama 2 ay var. şehirlerarası otobüs seyahati yapabiliyor muyum ? Bilgisi olan var mı ?
hayir
07-07-2020, 19:43:43
#3
wawyth
Normalde izin belgesi ile yapabiliyorsunuz ama Corona yüzünden bir şey değişmiş midir bilmiyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler