• 06-07-2020, 22:27:02
    #1
    Geçen hafta biriyle görüşmüştüm. Korona virüs testi pozitif çıkmış. Görüşme ev ortamındaydı ve ortalama 30-45 dakika sürdü. Mesafeliydik. Dün gece baya bir öksürük tuttu ama gün içerisinde bir şey yok. Umarım bulaşmamıştır
  • 06-07-2020, 22:29:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmş olsun"
  • 06-07-2020, 22:30:41
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hastaneye gidin test yaptırın. Keşkeler ile yaşam sürülmüyor, ertelemeyin.
  • 06-07-2020, 22:31:17
    #4
    Gidin test yaptırın hocam. İyiyim diyen arkadaşım 25 gün hastanede karantinadaydı. Dipçik gibi adamda 2 kere pozitif çıktı. Demem o ki git test yaptır.