• 06-07-2020, 12:37:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Yazlıktaki evimdeki internet te böyle bir hata alıyorum. İnternet telefon vs. de çalışıyor ama laptop ta bunu gösteriyor ve internet kesiliyor. İnternet te çıkıp tekrar bağlanmam gerekiyor.
    Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
  • 06-07-2020, 12:40:24
    #2
    wifi güvenlik ayarları eski
    Apo: wep büyük ihtimalle
    wpa/psk yapman lazım
  • 06-07-2020, 12:41:12
    #3
    Modem arayüzüne girip güvenlik seviyesini arttırın
  • 06-07-2020, 12:43:05
    #4
    RamazaNxOny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yazlıktaki evimdeki internet te böyle bir hata alıyorum. İnternet telefon vs. de çalışıyor ama laptop ta bunu gösteriyor ve internet kesiliyor. İnternet te çıkıp tekrar bağlanmama gerekiyor.
    Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
    Merhaba,

    İnternet arayüzüne girip Kablosuz Ağ güvenlik kimliğini değiştirmeniz gerekiyor. (192.168.2.1/192.168.1.1)

    Mevcut güvenlik WEP gibi gözüküyor.Güvenliği WPA2 olarak değiştirin. Değiştirdikten sonra kablosuz şifrenizi güncellemenizi öneriyoruz. Güvenlik zayıf ise şifre kırılmış olabilir.

    Saygılarımızla,
    Hosting Dünyam İnternet Hizmetleri
  • 06-07-2020, 12:43:14
    #5
    Modem ayarlarından şifreleme türünü değiştirin bence en kolay öyle hallolur gibi. Wpa2 yaparak sorunu çözersiniz diye düşünüyorum
  • 06-07-2020, 12:47:32
    #6
    HostingDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İnternet arayüzüne girip Kablosuz Ağ güvenlik kimliğini değiştirmeniz gerekiyor. (192.168.2.1/192.168.1.1)

    Mevcut güvenlik WEP gibi gözüküyor.Güvenliği WPA2 olarak değiştirin. Değiştirdikten sonra kablosuz şifrenizi güncellemenizi öneriyoruz. Güvenlik zayıf ise şifre kırılmış olabilir.

    Saygılarımızla,
    Hosting Dünyam İnternet Hizmetleri
    Hocam attığınız ıplerden birine girebildim, şifreyi girince yanlış diyor. Şifre girmeme gerek yokmuş
    İlk defa şifre değiştiriyorum bilmiyordum kusura bakmayın



    Kaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem ayarlarından şifreleme türünü değiştirin bence en kolay öyle hallolur gibi. Wpa2 yaparak sorunu çözersiniz diye düşünüyorum
    Yaptım inş sorun çözülür hocam. Teşekkürler yardım için