Hocam rica ederim.Bence balık yağını tablet alın krem peynirle falan verdiğiniz taktirde çok rahat yerler fakat mama üstünde belki beğenmeyip hem mamayı hemde surubu tüketemiyebilirsiniz bence en mantıklısı hap almanız.D vitamini de açıkcası güneşte zaman geçiriyorlarsa bol bol çokta gerek yok kış aylarında özellikle güneş olmadığında kullanmanızı öneririm ama kullanıcam derseniz eczaneden d vit ampul alırsanız ekmeğe falan damlatıp birkerede şurup alırsanız bi süre kilosuna göre dozunu ayarlayarak kullanabilirsiniz.Balık yağı olarak ben 2 marka kullanıyorum bir sıkıntıda yaşamadım orzax ocean plus bide marincap.İkisinide önerebilirim.Özellikle bu tüy dökümü olayı beslenme kaynaklı olduğunda iyi bir mamaya geçtiğinizde dengeli vitamin mineral kombinasyonu ve iyi bir besleyicilikle bağışık sisteminin yeterince güçlenip inşallah iyi olacağına tahmin ediyorum.Linkleri gönderiyorum.