3 arkadaşım yemeksepeti'nde çağrı merkezi görevlisi olarak çalışıyor. 2 sene önce ben de çağrı merkezinde çalışmak için başvuru yapmıştım fakat cevap gelene kadar bir firmada grafiker olarak işe başladığım için reddetmiştim. 7-8 ay önce ise tekrar çağrı merkezi için görüşmeye gittim ve ilk tercihimin tasarım departmanı olduğunu söylemiştim. Ondan bu yana haber gelmemişti. Bugün mail geldi ve grafik tasarım departmanı için açık olduğunu ve ufak bir sınava girmem gerektiğini söylediler. Sanırım yemeksepeti'nde grafik tasarımcı olarak işe başlayacağım
Görüşmelerin iyi geçmesi için iyi dileklerini ve şimdiden hayırlı olsununuzu bekliyorum
Not: Freelance çalışmalarım işe girsem de devam edecek fakat daha çok uzun soluklu çalışmalar tercih edeceğim. Örneğin firmaların sosyal medya yönetimi gibi.