• 02-07-2020, 18:43:19
    #1
    Son günlerde ki sosyal medya haberlerinden sonra insanın aklına tamamiyle Türkiye’den yönetilen Türk yazılımcılar tarafından kodlanmış bir sosyal medya mantıklı bir hamle olurmu? Böyle bir yatırım için Devlet destek verirmi? Düşüncelerinizi merak ediyorum. 😊
  • 02-07-2020, 18:44:51
    #2
    Tutması çok zor
  • 02-07-2020, 18:46:19
    #3
    warbler.me çıkarttırlar yeni türk twitter
  • 02-07-2020, 18:47:05
    #4
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    warbler.me çıkarttırlar yeni türk twitter
    ismi yabancı bir kere kafadan kaybetti.
  • 02-07-2020, 18:47:28
    #5
    Bu kadar köklü siteleri bitirmek çok zor. Siz bu işe girerseniz tutmaz fakat devlet girerse tutar.
  • 02-07-2020, 18:47:35
    #6
    o işin içine devlet girerse o zaman özgür medyanın ne anlamı olur saçmalık .
    • antropologbiri
    • Prsoners
    antropologbiri ve Prsoners bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 02-07-2020, 18:48:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iletio var
  • 02-07-2020, 18:50:37
    #8
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    warbler.me çıkarttırlar yeni türk twitter
    Her şeyi ile twitter bence tiwtter isterse bunu soyup soğana çevirir.
  • 02-07-2020, 18:52:02
    #9
    Tek bir sorum var.

    Twitter gibi güçlü bir site için sizce yazılım mı yoksa pr mı önemli?

    Destek verse de devlet bir işe yaramaz.