• 01-07-2020, 23:40:10
    #10
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha ucuza çalıştığı için yerine afgan ya da suriyeli alınmış 4 yıldır işsiz kalmış bir istanbullu babanın yerine empati yapabiliyor musun?
    Eğer o baba oglu işten cikarildigi icin oglunun patronuna degil de yerine aldigi 3 kurusa calisan garibana iskence yapilmasina seviniyorsa nalet olsun o babaya. Delikanli adam ekmegini tasdan cikarir. Bir garibe iskence edilmesine sevinmek ancak alçak işidir.

    Sizi de kınıyorum
  • 02-07-2020, 00:27:54
    #11
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha ucuza çalıştığı için yerine afgan ya da suriyeli alınmış 4 yıldır işsiz kalmış bir istanbullu babanın yerine empati yapabiliyor musun?
    Evet empati yapabiliyorum. Peki sen suriyeli karı kocayı zincire vurup adamın önünde karısına defalarca tecavüz etmesini empati edebiliyor musun?
    Empati yap bakalım ülkenden kaçıyorsun başka bir ülkeye sığınıyorsun vatandaş seni zincire vurup karına defalarca tecavüz ediyor. Halk da bundan mutlu oluyor neden tahmin et çünki işsiz kaldılar. Et bakalım empati edebiliyor musun?
  • 02-07-2020, 14:34:38
    #12
    akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet empati yapabiliyorum. Peki sen suriyeli karı kocayı zincire vurup adamın önünde karısına defalarca tecavüz etmesini empati edebiliyor musun?
    Empati yap bakalım ülkenden kaçıyorsun başka bir ülkeye sığınıyorsun vatandaş seni zincire vurup karına defalarca tecavüz ediyor. Halk da bundan mutlu oluyor neden tahmin et çünki işsiz kaldılar. Et bakalım empati edebiliyor musun?
    Ben ulkemden kaçmam. tecavüz de edildi karnı da desildi diri diri karnından bebeği çıkarıldı yine terketmedi vaktinde, ülkemden şerefsizler hariç kimse kaçmadı ölümüne kurtuluş mücadelesi verdi. O dediğin sapik 7 yaşındaki Türk kızına da tecavüz edip öldürüyor her yerde var. Neden sence? Bir sürü katil hala kadın öldürüyor. Daha dün Uşak'ta sigaea içme diyen pideciyi kursuna dizdiler. Eğitim verin çocuklarınıza evrensel ahlak eğitimi, insan hakları eğitimi, insan olma eğitimi sadece din eğitimi değil ancak o zaman belki düzelir toplum



    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer o baba oglu işten cikarildigi icin oglunun patronuna degil de yerine aldigi 3 kurusa calisan garibana iskence yapilmasina seviniyorsa nalet olsun o babaya. Delikanli adam ekmegini tasdan cikarir. Bir garibe iskence edilmesine sevinmek ancak alçak işidir.

    Sizi de kınıyorum
    Meseleyi anladiginizda ülkede sorun kalmayacak zaten. Mesele otekilestirmeniz toplumu kutaplara ayırmanız beni kınayacağına onları kınayın.