Balık Tutanlar Konuya
25
●546
- 01-07-2020, 08:35:07Hovam dip oltası dediğimiz (yuvarlak kasnağın üzerine misina sarılı) ondan alırsınız, uiyanına 5 paket kurşun ve iğnesinden alırsınız kopma ihtimaline karşı. Birazda yem alırsınız. Haşlanmış mısır ile de tutan var. Benim tercihim, ilk yakaladığınız balığı kesip yem yapmak. Biz arada biraz tavuk göğüsü alıyoruz. Sertleşip iğneden düşmemesi için bolca tuz atıyoruz onu yem olarak kullanıyoruz. Tavsiye ederim
- 01-07-2020, 08:35:58Üyeliği durdurulduRizeli ve köyde yetişmiş olarak alabalık benim. Alanım Makarasız açılabilir ucu çok ince olmayacak kısa. Olmamak şartı ile bir adet olta yanında 0.8 civarı. Kalınlıkta misina ve İstanbulda isen balikciya kahverengi hafif kalın karagöz. Tarzında balık iğnesi alacaksın ve misketten daha küçük ortası delik ağırlık kurşun gerekli bukadar ha bağlaması falan onuda aslında. İnternet te var iğne bağlaması cokzor değil gittiğin yeri bilmiyorum gittiğin yerde alabalık akar suda yaşar ufak dere veya büyük dere ye göre yem. Değişir küçük derede toprak. Solucanı büyük derede derede akarsuyun yoğun hızlı aktığı yerlerde taşları kakdiracaksin altında böcek var onlarında 2 çeşidi var aynı arigibi Bi normal. Arı vardır birde essek arısı buda öyle 2 çeşidi var biri az bulunur büyükçe dır farklıdır çok bulunan siyaha dönük yada girimsi dır on böceklerden toplayacaksin ve birde derede asla aşağı doğru değil yukarı doğru gideceksin ve ses ve gollere az görünmeye çalışın alabalık akıllıdır görürse çoğu kaçar ve Vurmaz oltaya
- 01-07-2020, 08:43:26illeqaLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAkaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBurakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan herkese çok teşekkürler. Bu kasnak takımıyla alabalık olmaz heralde? Bu arada balıkçılığa başlayan bi daha bırakamıyor galiba doğru mudur?
- 01-07-2020, 08:47:11Kargı kamış kullanacaksın en az 6 metre. Makara katılmayan düz cinslerden ayrıca hassas samandira ve yaprak kurşun. Birde gece avı için fosforAytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2020, 08:52:45Bie adet guzel bir olta ve ekmek yeter hocam.Kancaya ekmegi takip atman yeterli.Suyada ekmek atarsan bolca baliklarin hepsi gelir
- 01-07-2020, 08:53:59Hastalık konusunu kaçırmışım ben şubat soğuğunda buz gibi kayaların üzerinde sabahladigimi bilirim.Asla bırakamazsın ara verirsin ama deniz gördüğünde bir aklın her zaman balıkta olur.illeqaLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 01-07-2020, 08:55:11hey maşallah balığa bak benden ağırdır builleqaLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

şu olta işimi görür mü sizce?
3.5 metre kamış
7 kg misina direnci sanırım
GÜç 150 gr yazmış ama o ne demek bilmiyorum
https://www.decathlon.com.tr/olta-ka...d_8406625.html


