Selamlar,
Bu 15-20 TL'lik Windows Lisansları ne ayak ?
Fazlalık vs. deniliyorda ben pek inanmıyorum..
Bilgisi olan varmı ? Ve ne kadar güvenilir ? Resmi dairelerin bilgisayarında kullanmak ilerde sorun yaratır mı ?
Bu 15-20 TL'lik Windows Lisansları ne ayak ?
21
●746
- 30-06-2020, 01:01:15Üyeliği durdurulduBireyselde sorun olmaz ancak kurumsal için bilemem...
- 30-06-2020, 01:01:38Büyük şirketler için çok büyük sıkıntı olur diye duymuştum.ErenM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat sıradan insanlar için bir sorun yoktur - 30-06-2020, 01:02:29Çevremdeki çoğu insan gibi bende o keylerden kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım.
- 30-06-2020, 01:03:52Bireyselde belki sorun yaratmayabilir ama kurumsalda olaylar öyle olmuyor işteibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Crack bir yazılım kullanılmasından dolayı eski çalıştığım şirkete Yazılım firması tarafından Tazminat davası açılmasına tanık oldum. (Yüksek Bir Miktar)
- 30-06-2020, 01:04:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Windows'un hatası olsa bu hatayı bugbounty sitelerine satıp ömrü hayatında görmediği paraları alır. Bu keyler genelde çalıntı kredi kartları ile alınıyor ve rus siterinde 1-2 dolara satılıyor. Bu iş meşrulaştırılamaz.ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük şirketlerde elbette sorun yaratır . Lisansın patlamayacağının veya microsofttan yetkilerinin gelmemesinin garantisi yok.
Bireysel kullanımda sıkıntı olmaz ama firmalara önermem.