• 30-06-2020, 01:00:02
    #1
    Selamlar,
    Bu 15-20 TL'lik Windows Lisansları ne ayak ?
    Fazlalık vs. deniliyorda ben pek inanmıyorum..
    Bilgisi olan varmı ? Ve ne kadar güvenilir ? Resmi dairelerin bilgisayarında kullanmak ilerde sorun yaratır mı ?
  • 30-06-2020, 01:01:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bireyselde sorun olmaz ancak kurumsal için bilemem...
  • 30-06-2020, 01:01:38
    #3
    ErenM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Bu 15-20 TL'lik Windows Lisansları ne ayak ?
    Fazlalık vs. deniliyorda ben pek inanmıyorum..
    Bilgisi olan varmı ? Ve ne kadar güvenilir ? Resmi dairelerin bilgisayarında kullanmak ilerde sorun yaratır mı ?
    Büyük şirketler için çok büyük sıkıntı olur diye duymuştum.
    Fakat sıradan insanlar için bir sorun yoktur
  • 30-06-2020, 01:02:29
    #4
    Çevremdeki çoğu insan gibi bende o keylerden kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım.
  • 30-06-2020, 01:02:37
    #5
    Hocam 5₺ye Aldım Ve Her Formatta Sorunsuz Lisanslı Kalıyor.
  • 30-06-2020, 01:02:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yarın bir denetleme olduğunda faturasını sorarlar ve kimin hatası ona bakmaz kitler cezayı geçerler Bireysel kullanımda sıkıntı olmaz ama firmalara önermem.
  • 30-06-2020, 01:03:52
    #7
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir sorun yaratmaz. Windows'un bir hatası yüzünden bu keyler buluyorlar.
    Bireyselde belki sorun yaratmayabilir ama kurumsalda olaylar öyle olmuyor işte Crack bir yazılım kullanılmasından dolayı eski çalıştığım şirkete Yazılım firması tarafından Tazminat davası açılmasına tanık oldum. (Yüksek Bir Miktar)
  • 30-06-2020, 01:04:36
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir sorun yaratmaz. Windows'un bir hatası yüzünden bu keyler buluyorlar.
    Windows'un hatası olsa bu hatayı bugbounty sitelerine satıp ömrü hayatında görmediği paraları alır. Bu keyler genelde çalıntı kredi kartları ile alınıyor ve rus siterinde 1-2 dolara satılıyor. Bu iş meşrulaştırılamaz.
    Büyük şirketlerde elbette sorun yaratır . Lisansın patlamayacağının veya microsofttan yetkilerinin gelmemesinin garantisi yok.
  • 30-06-2020, 01:05:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben de satın alıp kullandım herhangi bir sorun yok ama keyi internette arattığımda ücretsiz paylaşıldığını görmüştüm.