• 24-06-2020, 12:08:58
    #1
    İi dedin reyiz nedir ya 😁
  • 24-06-2020, 12:10:02
    #2
    iii dedin reyiz :d bayağı samimi bi' arkadaş. beğendim.
  • 24-06-2020, 12:10:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kovulmaz umarım
  • 24-06-2020, 12:17:35
    #4
    Müşteriliğe terfi etmez inş
  • 24-06-2020, 12:17:36
    #5
    • kalipsotr
    kalipsotr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2020, 12:19:18
    #6
    Artık sanal dünyada kurumsal öldük sanal itham çıktı bunlara alışın artık

    uzaylı görmüş gibi şaşırıyorsunuz
  • 24-06-2020, 12:23:39
    #7
    Benim hizmet verme tarzıma benziyor;
    Kurumsallıkla harmanlanmış samimiyet
  • 24-06-2020, 12:29:58
    #8
    böyle olması daha güzel ve daha samimi. 15-35 yaş arası kitle için çok uygun ama 40-70 ya arası biraz ciddiyet arıyor.
  • 24-06-2020, 12:34:26
    #9
    Kaspersky candır