• 23-06-2020, 13:57:00
    #10
    Hocam Almanca konuşuyor ama ne vurgu ne tonlama var bu şekilde dil öğrenmek günü kurtarır sadece
  • 23-06-2020, 14:01:58
    #11
    Ha bu tür şeylere inanmışın, ha çiftlikbanka para yatırmışın. Farkı yok.
  • 23-06-2020, 18:32:11
    #12
    techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Almanca konuşuyor ama ne vurgu ne tonlama var bu şekilde dil öğrenmek günü kurtarır sadece
    Bir kaç ayda anca o kadar olur hocam. Ülkemizde yaşayan yabancılar da var mı onlarda da yok. Bu zaten giriş seviyesi için diyor.

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bu tür şeylere inanmışın, ha çiftlikbanka para yatırmışın. Farkı yok.
    Bir şey satmıyor ki? Konuyu nasıl oraya bağladınız anlam veremedim.