techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Almanca konuşuyor ama ne vurgu ne tonlama var bu şekilde dil öğrenmek günü kurtarır sadece
Bir kaç ayda anca o kadar olur hocam. Ülkemizde yaşayan yabancılar da var mı onlarda da yok. Bu zaten giriş seviyesi için diyor.

LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha bu tür şeylere inanmışın, ha çiftlikbanka para yatırmışın. Farkı yok.
Bir şey satmıyor ki? Konuyu nasıl oraya bağladınız anlam veremedim.