Hocam Almanca konuşuyor ama ne vurgu ne tonlama var bu şekilde dil öğrenmek günü kurtarır sadece
Bir kaç ayda anca o kadar olur hocam. Ülkemizde yaşayan yabancılar da var mı onlarda da yok. Bu zaten giriş seviyesi için diyor.
Ha bu tür şeylere inanmışın, ha çiftlikbanka para yatırmışın. Farkı yok.
Bir şey satmıyor ki? Konuyu nasıl oraya bağladınız anlam veremedim.