Herkesin görüşüne ihtiyacım var R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkesin görüşüne ihtiyacım var R10+
21
●
329
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herkesin görüşüne ihtiyacım var R10+
1
2
3
22-06-2020, 02:11:20
#10
Kei
aklınızda her zaman 2 tercih varsa ikisinide alın
22-06-2020, 02:11:24
#11
heyecan401
Üyeliği durduruldu
tabikide .com
22-06-2020, 02:11:53
#12
alfonzovalentin
kesinlikle com diyorum
22-06-2020, 02:15:49
#13
hasan_t
Ne olarak kullanacağınıza bağlı bu arada...
22-06-2020, 02:16:22
#14
newQne
. Net o kadar net👍
22-06-2020, 02:16:22
#15
emrerusen
hasan_t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne olarak kullanacağınıza bağlı bu arada...
portfolyo sitesi hocam
22-06-2020, 02:19:27
#16
Buyrunefenim
ben olsam net alırım
22-06-2020, 02:20:43
#17
hasan_t
İkisini de alın. Çünkü ilerde lazım olur eğer portfolyö ise
22-06-2020, 02:22:05
#18
askurnaz
.net daha hoş geliyor kulağa hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler