• 20-06-2020, 13:24:19
    #1
    Düşüncelerinizi alalım
  • 20-06-2020, 13:25:12
    #2
    ilk defa duyuyorum ama kaybolursa yandık
  • 20-06-2020, 13:26:06
    #3
    Her banka için geçerli olmaz. Sadece devlet bankalarında veya anlaşmalı bankalarda olur diye düşünüyorum. Ayrıca isteğe bağlı olarak uygulanmalıdır. Zorunlu tutulmamalıdır.
  • 20-06-2020, 13:26:21
    #4
    Şaka gibi insanlar yeni kimlik kartları ve ehliyet daha yeni çıkarttı para ödedi.
  • 20-06-2020, 13:26:22
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorumlulugun tümüyle kullanicida kimlik sahibinde olacağı sistem. Geçmiş olsun
  • 20-06-2020, 13:28:49
    #6
    banka hariç tamamda banka olayı sakat
  • 20-06-2020, 13:28:53
    #7
    O kimlik giderse pert oluruz hocam

    yada hacklenme yolu falan çıkarsa ayrı bir sakat kalırız bence uygulanmaması yapılmaması gereken bir durum hadi şunu merak ettim o kimlikteki çip bozulursa ne olcak hocam doğru değilmi bu yüzdenhani ben bu uygulamaya tamamen karşıyım tamam evet kullanım açısından kolaylık sağlayabiliriz banka ehliyet kimlik bi arada olucağı için ama kolaylıktan çok zorluğu çıkabilir
  • 20-06-2020, 13:30:10
    #8
    kart çalınınca hepsi gidiyor
  • 20-06-2020, 13:30:39
    #9
    Bu işi ticarete döktüler iyice.