Bize ait bir arazide 18mtkare oluşum oluşturmaya iznimiz var. Bulunan konumu aşağıda çizmeye çalıştım mobilde pek başarılı olamadım gibi ama şu şekilde hemen alt kısımda büyük bir carrefoursa 50 60mt yakında da mmm migros mevcut. Bunun dışında hemen dibinde tavukçu ve yukarıya doğru yerleşim yerleri var. Yakın olan yerleşim yerlerinde semt halkı oturuyor. Yukarıya doğru çıktıkça site alanı vs. Zengin kesim bulunuypr. Hemen hemen herkesin tercih ettiği bir yol fakat neler yapılabilir karar veremedim. Semt içerisinde 2 adet oto yıkama var fakat eski kafa yönetim biraz bir tık daha lüks ve güzel bir hizmet sunabilirim gibi hissediyorum ama sizlerin de fikirlerini okumak isterim. Teşekkürler şimdiden

Geneli mafya tipli oluyor.