Multi üye bildirimi nereden yapılıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Multi üye bildirimi nereden yapılıyor
2
●
213
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Multi üye bildirimi nereden yapılıyor
19-06-2020, 15:57:17
#1
Misafir
Selamlar
Kuzenime Davet Kodu Gönderdim Aynı Modemden bağlı İnternete yeri geliyor aynı pc yi kullanıyoruz sorun olmaması için nereye bildirmeliyim.
19-06-2020, 15:58:49
#2
profweb
Kimlik doğrulaması yaparsa sıkıntı olmaz sanırım.
19-06-2020, 17:00:40
#3
Byvolkan
Eskiden burasıydı ama şu an bilmiyorum.
https://www.r10.net/forumda/106829-m...-fenomeni.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler