• 17-06-2020, 09:36:15
    #1
    Merhabalar 2020 İstanbul Fuarı için yaptığımız modelimiz hakkında yorumlarınızı almak istiyorum.

    Yatak-Yemek-Koltuk olarak Concept Ultra Luxury Modelimiz VENEDİK Green;





    Yatak-Yemek-Koltuk olarak Concept Ultra Luxury Modelimiz VENEDİK Gold;





  • 17-06-2020, 09:37:36
    #2
    Model değil sanat yapmışsınız
  • 17-06-2020, 09:41:03
    #3
    serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 2020 İstanbul Fuarı için yaptığımız modelimiz hakkında yorumlarınızı almak istiyorum.

    Yatak-Yemek-Koltuk olarak Concept Ultra Luxury Modelimiz VENEDİK Green;





    Yatak-Yemek-Koltuk olarak Concept Ultra Luxury Modelimiz VENEDİK Gold;





    Müthiş emek var bundan yana şüphemiz dahi olamaz ancak zevkler farklı olduğu için daha yenilikçi tasarımlar beklerdim. Daha sade şık ve kullanışlı tasarımlar. Böyle heybetli bana göre eski! değil de daha yenilikçi çizgiler modern tasarımlar olabilirdi.
  • 17-06-2020, 09:41:59
    #4
    Size hiç bir lafım yok, talep var demekki üretiyorsunuz, bayağı bir emek olduğu gözle görülüyor fakat bu tür şeyler benim gözümü kanatıyor resmen, kaçasım geliyor ortamdan. Genelde gözlemlediğim parayı sonradan görmüş, görgüsüz ve eğitim seviyesi düşük insanlar kullanıyor bu tarz eşyaları.
  • 17-06-2020, 09:43:13
    #5
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müthiş emek var bundan yana şüphemiz dahi olamaz ancak zevkler farklı olduğu için daha yenilikçi tasarımlar beklerdim. Daha sade şık ve kullanışlı tasarımlar. Böyle heybetli bana göre eski! değil de daha yenilikçi çizgiler modern tasarımlar olabilirdi.
    Modern Tasarım ürünlerimizde mevcut fakat Türkiye Klasik Koltuk modellerinde 1 numara eskiden İtalyanlardan model çalan Türkiye vardı şimdi İtalyanlar bizden model çalıyor hocam.
  • 17-06-2020, 09:44:39
    #6
    Fotoğraflara bakarken boğuldum, içinde yaşasam ölürüm demek ki.
    Tasarımla ilgili bir sorun yok lakin bir insan gerçekten şunları alıp nasıl zevkle oturabilir ki?
  • 17-06-2020, 09:46:14
    #7
    bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size hiç bir lafım yok, talep var demekki üretiyorsunuz, bayağı bir emek olduğu gözle görülüyor fakat bu tür şeyler benim gözümü kanatıyor resmen, kaçasım geliyor ortamdan. Genelde gözlemlediğim parayı sonradan görmüş, görgüsüz ve eğitim seviyesi düşük insanlar kullanıyor bu tarz eşyaları.
    Bu bir tabu yanıldığınızı şöyle dile getiriyim. Türkiye'nin sayılı armatörleri ve köklü holding sahibi ailelerin evleri çoğunlukla bu konseptlerde. Zevk meselesi bana sorarsanız bende Minimalizm tasarunkar seviyorum
  • 17-06-2020, 09:49:24
    #8
    HizliResim.Net
    Merhaba
    Yemek masalarının fiyatlarını alabilirmiyim
  • 17-06-2020, 09:50:30
    #9
    Bu modelin normal gozukebilecegi evi dusunemdim bile.
    Elinize saglik diyecgim az gelecek. Bunu yapan ustanin gozleri kör olur resmen.