Ülkem ne zaman bu hâle geldi ?
12
●435
- 16-06-2020, 16:03:48Allah bu nesli değilde bu nesli yetiştirenleri islah etsin. Evet teknoloji kullanımı, herşeyin ellerinin altında olması gibi etkenler mevcut. Bizim zamanımızda en azından ağlama taklidi yaparak önümüze iPad'ten YouTube koymuyorlardı. Yaptıkları davranış kötü bir davranış mı? Evet ayıp ve kötü. Bunu ya büyük ihtimal izledikleri bir videodan kaptılar. Muhattabımız bu çocuklar değil; anneleri - babaları olucak insanlar. Sorsan onlara onlarda mutludur. Annelerimizin, babalarımızın bizleri yetiştirdiği kadar temiz ve kolay bir dönem değil maalesef. Yetiştiremiyorsan destek alıcaksın sevgili anne-baba adayı.