• 11-06-2020, 16:40:34
    #1
    Selamun aleyküm r10 ailesi
    Geçen sene resmi işlerini tamamen bitirdiğimiz bu ay da web sosyal medya işlerini bitirmeye çalıştığımız Vakfımız(İstanbul Kültürler Arası Eğitim ve Dayanışma Vakfı) artık bütün insanlığa hizmet etmeye başlayacaktır resmi olarak kurulduğundan bu yana gerek fon sorunu gerekse proje üretme konusunda bir çok engeli aşmış bulunmaktayız. Vakfımız eğitime ve farklı kültürlere,mazlum coğrafyalara katkıda bulunabilmek için kurulmuştur. temmuz ayında programlarımızı(Panel-sempozyum-sosyal dayanışma/yardımlaşma) başlatmayı düşünüyoruz. Sizlerden bir konu da fikir almak istiyorum: Vakıf başkanımız ile ayın 25'inde bir tanıtım videosu çekmek istiyoruz ve sorular hazırlıyoruz(bu arada merak ettiğiniz bir vakıftan beklediğiniz bütün soruları konunun altında sorabilirsiniz ) tanıtım videosunu sizce nasıl bir formatta yapmalıyız örn: sorular alt alt yazı mı olsun bire bir sorulsun mu gibi ve ya açık hava da mı yoksa kütüphanemizde mi ? Genel olarak bir tanıtım videosunun nasıl olmasını isterdiniz ve Sormak istediğiniz sorular neler oldu ?

    NOT: Değerli r10 ailesi her ne kadar vakfın kuruluşundan beri gönüllük esasıyla bütün işleri ile ilgilensem de şimdilik (daha çalışmalar başlamadan ve netleşmeden) ismimizi paylaşmayı uygun görmüyorum. Temmuzun birinde videomuz yayına alındığında burada da paylaşmaktan onur duyarım Heyecanım ve hızlı hızlı yazdığım için imla hataları yapmış olabilirim kusuruma bakmayın lütfen.

    NOT 2: Her ne kadar bu vakfın çok iyi yerlere gelip insanların hayatlarına dokunmasını istesemde farklı alanlarda da kendimce(öğrenci olduğumdan) çalışmaya çalışıyorum r10 ile de böyle tanışmıştım samimiyeti hissedince böyle bir konu da açmak istedim
  • 11-06-2020, 16:42:41
    #2
    Hayırlı olsun da kurulmuş bir vakfın ismini paylaşmamak nedir tuhaf geldi.
    • Rawnessteam
    • YasinErkan
    Rawnessteam ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2020, 16:44:25
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun da kurulmuş bir vakfın ismini paylaşmamak nedir tuhaf geldi.
    Hocam aslında paylaşmamamın özel bir sebebi yok sadece faaliyetlerimiz tanıtımımız yapıldıktan sonra 1 temmuz gibi konuyu güncelleyerek paylaşmayı istedim



    Konu güncellendi İsim yazmamamın yanlış bir anlaşılmaya yol açabileceği dürtüsü sebebiyle Vakfımızın ismini de belirttim
  • 11-06-2020, 22:08:06
    #4
    Hayırlısı olsun, ben konferansta olsam direk şöyle sorardım;

    Neden böyle bir vakıf kurdunuz? Birçok vakıf vb var zaten sizi onlardan ayıracak şey nedir?

    Amacım yermek değil sadece gelecek cevabı beklerdim.
  • 11-06-2020, 23:50:23
    #5
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun, ben konferansta olsam direk şöyle sorardım;

    Neden böyle bir vakıf kurdunuz? Birçok vakıf vb var zaten sizi onlardan ayıracak şey nedir?

    Amacım yermek değil sadece gelecek cevabı beklerdim.
    Başlıca soracağımız sorulardan biri de bu olacaktır zaten hocam Teşekkür ederim sorunuz için.
  • 13-06-2020, 20:00:17
    #6
    Hayırlı Olsun.
  • 13-06-2020, 20:08:51
    #7
    Aytacmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun.
    Teşekkür ederim hocam