• 10-06-2020, 19:25:23
    #10
    daha birinci gitmediki
  • 10-06-2020, 19:29:44
    #11
    Süreç bu kadar kötü yönetilirse, insanlarımız bu denli bilinçsizce her şeyden kurtulmuşçasına normalleşirse 2 de gelir 3 de gelir. Sonra oturur ağlarız da iş işten geçmiş olur.
  • 10-06-2020, 19:32:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sezon 2 çok yakında
  • 10-06-2020, 19:41:57
    #13
    2. dalga gelmeyecek...
    maske mesafe ve hijyen kalitenizi sabitleyin kışa grip vakası da rekor seviye azalacak