Bunu geciktirmenin ertelemenin bekletmeni bi anlamı yok, yüzlerce yıl önce atalarımızın kanıyla alınan bu cami, alanın vasiyetine ve lanetine rağmen hala kapalı kalmamalı, hergün bi kayıp. Ayrıca yeterince cami var diyen arkadaşlar, bu HAK'tır, semboldür, sen yunana gidip yeterince kilise var diyebiliyor musun ama yunan sizden güç alıp utanmadan ayasafya ile ilgili ahkam kesebiliyor, eğer gerçekten yunanı denize dökmekle övünüyorsanız ki her Türk evladı öyle olmalı, onların kaşısında dimdik durarak bu açılışa destek vermeli, burda siyaseti işe karıştırmadan ülkemizin halkımızın vatanımızın sembolü olan bir yapıdan bahsediyoruz.