• 07-06-2020, 22:43:47
    #1
    Yeni bir tshirt tasarladım düşünceleriniz değerli.. (Not: Sakaryaspor'u destekleyen arkadaşlar alınmasın bende Sakaryalıyım iş başka aşk başka gözüyle bakarsanız sevinirim )

  • 07-06-2020, 22:48:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başarılı.
  • 07-06-2020, 22:48:46
    #3
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta ağdası diye okudum dedim güzellik salonu reklamı yapacak.
    hadi be üzdü
  • 07-06-2020, 22:49:39
    #4
    yeşil ve siyahı sevdiğimden mi hoşuma gitti bilemedim ama aşırı iyi olmuş. eline sağlık hocam
  • 07-06-2020, 22:50:13
    #5
    tuny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi be üzdü
    Hocam kusura bakmayın tamamen benlik sorun odaklanamadım yazıya lakin t şört ve tasarım gayet iyi ve başarılı.
  • 07-06-2020, 22:51:19
    #6
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın tamamen benlik sorun odaklanamadım yazıya lakin t şört ve tasarım gayet iyi ve başarılı.
    teşekkürler hocam
  • 07-06-2020, 22:54:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ellerine sağlık, şimdi gereken şeyleri halledeceğim. Kocaelispor'umuz icin tesekkür ederiz simdiden
  • 07-06-2020, 22:55:26
    #8
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeşil ve siyahı sevdiğimden mi hoşuma gitti bilemedim ama aşırı iyi olmuş. eline sağlık hocam
    teşekkürler hocam
  • 07-06-2020, 22:56:45
    #9
    Mockuptan olsa gerek ilk kelime zor okudum ve diğer kelime ilkini anlamadığım dan ağdasi diye okudum. Galiba yeşile siyah kontör var diye bogulmus olabilir.

    -Da lar ayrı mı yazilmaliydi acaba?

    Tasarım perfect!