• 07-06-2020, 19:50:42
    #1
    Arkadaşlar günümüz ekonomisinde çok büyük bir üretim fazlası var.Krizler üretim azlığından değil daha çok pazarlanamamasından olabilir mi?
  • 07-06-2020, 19:52:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Üretimi pazarlamada problem zaten de dışarıya ulaştırma asıl sıkıntı, bir de zaten kendimiz de kendi yerli üretim mallarını kullanmıyoruz. Ama bana kalırsa asıl problem bilim, teknoloji gibi konulardaki sabit duruşumuzdan kaynaklıdır.
  • 07-06-2020, 19:52:52
    #3
    Karaborsa demek istiyorsun galiba açık bir dille
  • 07-06-2020, 19:54:56
    #4
    millette para yok hocam. neyi pazarlıcan ki. yani zenginlere hitap eden ürün satışı yaparsan kazanırsın. yoksa gariban ay sonunu zor getiriyordu. memurda aynı şekilde şimdi. zor yani.
  • 07-06-2020, 20:01:45
    #5
    Türkiye'nin ihraç ettiği ürünlerin fiyatıyla diğer ülkelerin ihraç ettiklerini kıyaslayın. Krizin sebebi çıkacak
  • 07-06-2020, 20:13:17
    #6
    Üretim fazlası olduğunu da nerden çıkardınız.Bir ekonomide üretim fazlası varsa o ekonimde fiyatlar taban hapar yani duser.Ekonominin ilk kuralı sudur:bir mal ne kadar coksa o malın değeri o kadar azdır.Olmayan seyin pazarlamasını yapamazsınız.