• 06-06-2020, 01:03:37
    #1
    Kıyamet kopmalı mı, neden?
    İnançlarım yerinde, düşünebiliyor, yorumluyor ve araştırıyorum.
    Her araştırma sonucu din, bilimin gerisinde kalıyor görüşümce.
    Konulara çoğunlukla bilimsel yaklaşım sergiliyorum, fakat bilim de yetersiz kaldığımda din bilgim yetiyorsa onunla yorumluyorum.
    Bugün bir arkadaş grubuyla otururken kıyametin kopmasını isteyen ve insanlara olan bu zulmün son bulmasını isteyen diyaloglara erişen sohbetler işittim.
    Kimisi mantıklı fakat kimisi de çok alakasız geldi.
    Soru açık, iyi forumlar.
  • 06-06-2020, 01:05:08
    #2
    Bazı insanlar için zaten kıyamet kopmadı mı?

    Kıyamet bir anda her şeyin son bulmasımıdır? Ölen büyüklerimiz yakınlarımız için kıyamet kopmadı mı? Umudu kalmayan biri için kıyamet kopmadı mı? Yapılan zulüme karşı elinden bir şey gelmeyen için kıyamet kopmadı mı? Suçsuz yere ölen çocuklar-bebekler için kıyamet kopmadı mı?
  • 06-06-2020, 01:05:22
    #3
    Ucuna geldim, yarin son sınavım var ondan sonra mezunum. Mezun olduktan sonra olanlar olabilir.
  • 06-06-2020, 01:06:19
    #4
    Maalesef biz insanlar olarak bu dünyaya, birbirimize ve diğer canlılara zarar vermekten başka bir şey yapmıyoruz. Bu yüzden sonsuza kadar dünyanın yok olmasını isterdim.
  • 06-06-2020, 01:08:12
    #5
    hocam gece gece başımıza iş çıkarma
  • 06-06-2020, 01:08:32
    #6
    Kimi inanca göre koptu geçmişte Hocam daha var ya güneşin patlamasına
  • 06-06-2020, 01:09:18
    #7
    Önce şunu deyin kıyamet size göre nasıl kopmalı ? meteorlar mı düşüp volkanlar mı patlamalı ?

    Bence yavaştan kıyamet kopuyor
  • 06-06-2020, 01:09:23
    #8
    Kıyamet gelse de kopsak.
  • 06-06-2020, 01:10:16
    #9
    Misafir
    Buna insanlar karar veremediği için anlamsız soru. Kıyametin kopmasını dileyemezsiniz veya gerekli bulamazsınız. Bu şirk koşmaya benziyor.
    • kalipsotr
    kalipsotr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.