Bazı insanlar için zaten kıyamet kopmadı mı?
Kıyamet bir anda her şeyin son bulmasımıdır? Ölen büyüklerimiz yakınlarımız için kıyamet kopmadı mı? Umudu kalmayan biri için kıyamet kopmadı mı? Yapılan zulüme karşı elinden bir şey gelmeyen için kıyamet kopmadı mı? Suçsuz yere ölen çocuklar-bebekler için kıyamet kopmadı mı?