• 04-06-2020, 19:55:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Yaklaşık 6 ay önce ehliyetimi trafik şubeye kaptırdım alkolden dolayı. Şimdi ehliyetimin gününün dolmasına 10 gün felan kaldı ve aklıma takılan bir soru mevcut.

    Şimdi benim yemiş olduğum trafik cezasını ödeyerek ehliyetimi alabilirmiyim, veya üzerime ne kadar trafik cezası varsa onları ödeyip ehliyetimi alabilirmiyim. Bu konuda bilgisi olan rica etsem benimle paylaşabilirmi.

    Not: Diğer konu ise ehliyetim yurt dışı ehliyeti olduğu için karakoldan almak yerine gidiğ ikinci ehliyetimi çıkartsam yeni çıkartmış olduğum ehliyetle trafiğe çıkabilirmiyim?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 04-06-2020, 20:07:03
    #2
    Trafik cezaları dahil bütün vergi borcunu odemen lazım vergi borcu yoktur görünecek sistemden ondan sonra alabilirsin. İnşallah bir dsha alkollü araba kullanmazsin
  • 04-06-2020, 20:12:30
    #3
    Hellyeah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik cezaları dahil bütün vergi borcunu odemen lazım vergi borcu yoktur görünecek sistemden ondan sonra alabilirsin. İnşallah bir dsha alkollü araba kullanmazsin
    Merhaba.
    Alkol ile aram yok zaten sadece 1 kadeh içtim diye 0,52 promille malesef verdik ehliyeti.
  • 04-06-2020, 20:18:50
    #4
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Yaklaşık 6 ay önce ehliyetimi trafik şubeye kaptırdım alkolden dolayı. Şimdi ehliyetimin gününün dolmasına 10 gün felan kaldı ve aklıma takılan bir soru mevcut.

    Şimdi benim yemiş olduğum trafik cezasını ödeyerek ehliyetimi alabilirmiyim, veya üzerime ne kadar trafik cezası varsa onları ödeyip ehliyetimi alabilirmiyim. Bu konuda bilgisi olan rica etsem benimle paylaşabilirmi.

    Şimdiden teşekkürler.
    Bilgidim kadariyla ne kadar kayitli cezan var ise once onu yatiriyorsun vergi dairesinde sonra islemleri yaptiriyorsun.
  • 04-06-2020, 20:20:47
    #5
    Hellyeah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik cezaları dahil bütün vergi borcunu odemen lazım vergi borcu yoktur görünecek sistemden ondan sonra alabilirsin. İnşallah bir dsha alkollü araba kullanmazsin
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgidim kadariyla ne kadar kayitli cezan var ise once onu yatiriyorsun vergi dairesinde sonra islemleri yaptiriyorsun.
    Merhaba hocam.
    Öncelikle teşekkürler. Pekala ehliyetimi almak yerine ehliyetim yurt dışı ehliyet olduğundan gidip ikinci ehliyetimi çıkartıp onunla trafiğe çıkabilirmiyim bu konuda bilginiz varmı.
  • 04-06-2020, 20:32:53
    #6
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam.
    Öncelikle teşekkürler. Pekala ehliyetimi almak yerine ehliyetim yurt dışı ehliyet olduğundan gidip ikinci ehliyetimi çıkartıp onunla trafiğe çıkabilirmiyim bu konuda bilginiz varmı.
    Ülke de herşey karışıl hocam. Ama alkoldense cezaları ödemelisiniz kaptırdığınız Karakoldan alabilirsiniz. Ben 2018’de ki kazam da kâtibin yanlış yazmasıyla ehliyetme el koyulmuş benden alan yok 3 hafta önce çevirmede ehliyeyin yok araba kullanıyorsun dedi çıkardım şok oldular şu an 2 senede ne kadar çevirmeye girdiysem kim sorguladıysa Mahkemeliğiz...
  • 04-06-2020, 20:36:34
    #7
    alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke de herşey karışıl hocam. Ama alkoldense cezaları ödemelisiniz kaptırdığınız Karakoldan alabilirsiniz. Ben 2018’de ki kazam da kâtibin yanlış yazmasıyla ehliyetme el koyulmuş benden alan yok 3 hafta önce çevirmede ehliyeyin yok araba kullanıyorsun dedi çıkardım şok oldular şu an 2 senede ne kadar çevirmeye girdiysem kim sorguladıysa Mahkemeliğiz...
    Merhaba hocam.
    Geçmiş olsun öncelikle. Önceden kalan bir adet trafik cezam almış başını gitmiş o yüzden ödeme durumun şu anda yok gibi. Ayrıca benim ehliyetim yurt dışı yabancı olduğu için ve yurt dışında oturum iznim olduğundan gidip ehliyetin yedeğini çıkartabilirim ücretsiz şekilde. O yüzden yeni çıkarttığım ehliyetle araba kullanabilirmiyim en merak ettiğim konuda bu.
  • 04-06-2020, 20:38:01
    #8
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam.
    Geçmiş olsun öncelikle. Önceden kalan bir adet trafik cezam almış başını gitmiş o yüzden ödeme durumun şu anda yok gibi. Ayrıca benim ehliyetim yurt dışı yabancı olduğu için ve yurt dışında oturum iznim olduğundan gidip ehliyetin yedeğini çıkartabilirim ücretsiz şekilde. O yüzden yeni çıkarttığım ehliyetle araba kullanabilirmiyim en merak ettiğim konuda bu.
    Türkiye de mi kaptırdınız ?
  • 04-06-2020, 20:40:49
    #9
    alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de mi kaptırdınız ?
    Evet hocam türkiyede kaptırdım.