Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 6 ay önce ehliyetimi trafik şubeye kaptırdım alkolden dolayı. Şimdi ehliyetimin gününün dolmasına 10 gün felan kaldı ve aklıma takılan bir soru mevcut.
Şimdi benim yemiş olduğum trafik cezasını ödeyerek ehliyetimi alabilirmiyim, veya üzerime ne kadar trafik cezası varsa onları ödeyip ehliyetimi alabilirmiyim. Bu konuda bilgisi olan rica etsem benimle paylaşabilirmi.
Not: Diğer konu ise ehliyetim yurt dışı ehliyeti olduğu için karakoldan almak yerine gidiğ ikinci ehliyetimi çıkartsam yeni çıkartmış olduğum ehliyetle trafiğe çıkabilirmiyim?
Şimdiden teşekkürler.
Trafiğe Ehliyetini kaptırıp geri alanlar konuya lütfen.
15
●290
- 04-06-2020, 20:12:30Merhaba.Hellyeah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alkol ile aram yok zaten sadece 1 kadeh içtim diye 0,52 promille malesef verdik ehliyeti. - 04-06-2020, 20:18:50Bilgidim kadariyla ne kadar kayitli cezan var ise once onu yatiriyorsun vergi dairesinde sonra islemleri yaptiriyorsun.UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2020, 20:20:47Hellyeah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhaba hocam.HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle teşekkürler. Pekala ehliyetimi almak yerine ehliyetim yurt dışı ehliyet olduğundan gidip ikinci ehliyetimi çıkartıp onunla trafiğe çıkabilirmiyim bu konuda bilginiz varmı. - 04-06-2020, 20:32:53Ülke de herşey karışıl hocam. Ama alkoldense cezaları ödemelisiniz kaptırdığınız Karakoldan alabilirsiniz. Ben 2018de ki kazam da kâtibin yanlış yazmasıyla ehliyetme el koyulmuş benden alan yok 3 hafta önce çevirmede ehliyeyin yok araba kullanıyorsun dedi çıkardım şok oldular şu an 2 senede ne kadar çevirmeye girdiysem kim sorguladıysa Mahkemeliğiz...UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2020, 20:36:34Merhaba hocam.alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun öncelikle. Önceden kalan bir adet trafik cezam almış başını gitmiş o yüzden ödeme durumun şu anda yok gibi. Ayrıca benim ehliyetim yurt dışı yabancı olduğu için ve yurt dışında oturum iznim olduğundan gidip ehliyetin yedeğini çıkartabilirim ücretsiz şekilde. O yüzden yeni çıkarttığım ehliyetle araba kullanabilirmiyim en merak ettiğim konuda bu. - 04-06-2020, 20:38:01Türkiye de mi kaptırdınız ?UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2020, 20:40:49Evet hocam türkiyede kaptırdım.alperzrlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle