Hayırlı olsun dileklerinizi alırım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hayırlı olsun dileklerinizi alırım :)
15
●
342
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hayırlı olsun dileklerinizi alırım :)
1
2
02-06-2020, 18:35:33
#1
Fovard
Üyeliği durduruldu
MacBook Pro cihazımı satın almış bulunmaktayım. Artık tasarım hizmetlerimi kesintisiz ve daha hızlı verebileceğim. Alışmam bir kaç gün sürecek ama sanırım
02-06-2020, 18:36:21
#2
creativer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayırli olsun hocam bol kazançlar
02-06-2020, 18:36:38
#3
Lunapark
Hayırlı olsun, mac kullanıcı olarak söylüyorum alıştıktan sonra malesef bırakma şansınız yoktur .
İyi günlerde kullanın.
02-06-2020, 18:36:43
#4
newyorkzencisi
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanmanız dileğiyle..
02-06-2020, 18:36:53
#5
Aglamaz
Hayırlı vede uğurlu olsun. Güle güle sağlıklı günlerde kullanın.
02-06-2020, 18:37:00
#6
TAK3S
Hayırlı olsun darısı beğenenlerin başına
02-06-2020, 18:37:25
#7
tuny
hayırlı olsun kalite dahada artacak demek ki
02-06-2020, 18:41:04
#8
esrefyasa
vay bee hayırlı olsun 😊
02-06-2020, 18:41:11
#9
cnylmz_
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun hocam
Hangi modeli aldınız bende almayı düşünüyorum da.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler