• 30-05-2020, 17:05:00
    #1
    Evet soru açık, aylık olarak kaç GB internet kullanıyorsunuz, Karantina sebebi ile çoğumuz evdeyiz ve çok fazla İnternette takılıyoruz. ben 453GB indirme yapmışım, sanırım çok fazla film dizi izliyorum

  • 30-05-2020, 17:05:45
    #2
    indirmesiz videosuz düz 40gb+ mobil internet kullanıyorum
  • 30-05-2020, 17:06:06
    #3
    Mobilde 60-70GB, evde 500GB-1TB arası değişmekte.
  • 30-05-2020, 17:06:46
    #4
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirmesiz videosuz düz 40gb+ mobil internet kullanıyorum
    Mobil İnterneti bilgisayara paylaşıp mı kullanıyorsunuz?
  • 30-05-2020, 17:08:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç indirme, oyun vs olmadan 400-600 arası oluyor genelde.
  • 30-05-2020, 17:08:49
    #6
    Rekorum 2,6 TB
  • 30-05-2020, 17:09:09
    #7
    Fsociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil İnterneti bilgisayara paylaşıp mı kullanıyorsunuz?
    evet
  • 30-05-2020, 17:09:30
    #8
  • 30-05-2020, 17:11:22
    #9
    +60 GB gidiyor.